بعد از هفت سال دوباره دیدمش. البته توی شش ماه گذشته توی اینستا و واتس اپ در ارتباط بودیم. برعکس حرف خودش که میگفت خیلی چاق شدم و زشت شدم و ... به نظر من خیلی پخته تر و قشنگ تر از هفت سال پیش شده بود. خاطرات یه معلم ...ما را در سایت خاطرات یه معلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:36